Service

        I dag var jag med en ungdom i Haninge C.

Vi skulle gå på den nya apoteket Boots (tror jag det heter) Vi skämtade med varandra att man kanske skulle fråga efter ett recept på typ mat eller bak....

sagt & gjort.
När jag kom till kassan så står apotekschefen där, jag frågar henne om man kunde få ett recept.

- ja svarar damen snällt

- då säger jag att jag skulle vilja ha recept på kladdkaka

- hon tittar lite snabbt på mig och börjar knappa på datan

- då säger jag att det var skoj

- Aha svarar hon och säger snällt att hon tänkte leta fram det på nätet,    det kallar jag service

Ha Ha Ha. vi alla fick oss ett gott skratt......


                      Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0