Shopping.

Det finns några roliga affärer i Heron City

Bla. olika möbelaffärer modell dyrare.

Jag hittade skit coola stolar som kostade 1689 st och jag vill ha 6 st = 10134 kr
Någon som vill föra över det på mitt konto och bidra till mitt hem, märk insättningen (stolar) Ha Ha

Vi hittade lite roliga saker på Hemtex


Doftljus 130 kr
Duschdraperi 149 kr
tvålpump Rea 29 kr




Va tycks?

Jag måste också lägga upp en bild på en cool eller ful bokhylla som fanns i en av butikerna.


Man kan tro att han som skruvat ihop denna var aspackad....


Jag älskar inredningsbutiker........
Tänk att få ha No Limit....


Btw så vart jag av med min jätte kinamatta idag, så fräsch hemma när man kan dammsuga & torka som man vill utan att flytta en matta på 50 kg.
Nu ska våran silvermatta på kemtvätt sen ska den läggas i vardagsrummet.


Ha en toppenkväll/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0