Fixdag.

I dag vaknade jag tidigare än tuppen.
05.50.
Jag slängde mig ner i tvättstugan , Jag hann klart med allt trots att tvättstugan var fullbokad. Snodde några maskiner innan någon hade börjat.

Nu är tvättkorgen full igen med lakan, överkast och Max kläder efter han städat rummet.

Never ending story.

Vid 10 drog vi hem till en kompis och hjälpte henne med div ärenden och nu är vi hemma och har söndagsmys.

Just nu cirkulerar massor av helikoptrar ovanför mig, undrar om något har hänt,  någon försvunnen? skogsbrand? rån?

I morgon är det jobb igen och på Tisdag har vi skolavslutning för Kalle.

Kollade min almenacka idag och nu är den verkligen fullbokad tom nästa Tisdag, händer något varje dag.  Hm.
 I dont Like That

                                        

                                              Ha en toppen Söndag/IA
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0