Första semesterdagen 27/5

Allt flöt på Fredagen den 27/5 när vi åkte till Arlanda. Incheckningen gick bra och alla tider verkade stämma och planet var på plats.

Jag gjorde ett snabbt inlägg på Fb att allt gick enligt planer och att inget var försenat.






inchecknng


När vi ska borda planet blir det helt plötsligt försenat ca 40 min.
Sen får vi gå ombord, men på planet så finns det ingen personal som talar engelska eller svenska,
Planet blir stående utan att någon säger någonting och planet är gammalt och skabbigt.
Värmen på planet är outhärdligt.

Jag hade några turkiska tjejer bakom mig som jag ber fråga personalen på planet vad som händer? vi får till svar att det är kö för takeoff.

Väl uppe i luften så säger inte kaptenen ett skit, ingen flyginfo och inga flygtider.
Personalen kan inte ta betalt för dricka mm för dom fattar inte språket och man kan inte prata med dom.

När vi har ca 1 timme kvar så händer något fruktansvärt.
Hela planet bara störtrasar ner i en jätteluftgrop och alla skriker och sen händer det igen. Jag börjar gråta för jag är så satans flygrädd och många får panik och tjejen bakom mig får en panikattack och kan knappt andas.
Helt galet...

Vi landar tillslut försenade.


På flygplatsen blir vi hämtade av en liten buss som ska ta oss till Side.
Vi kommer till Side ca 18.30 men skulle ha kommit fram 16.00.

Detta var resan ner, fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Annica

Va fin du var i den gula!! Fy så obehaglig resa!! Kram

2011-06-04 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0