Monsunregn.

                             

                                 Shit va det regnar/ värsta vädret på länge

3 gånger har jag bytt kläder idag.
vid 9:e promenaden så gick jag verkligen ut och röjde i vattenpölarna. Jag & Sune vart dyngsura efter 1 min. det ösregna med STORA bokstäver.
Sune fick tokspelet och jag hoppade i alla pölar med han.... Jag asgarvade. Riktigt härligt faktiskt.
Vi var ute ca 30 min.

Sen skulle jag gå till Syrran & Inkan och vart blöt igen och sen när jag skulle gå hem vart jag blöt.

Nu har jag precis tagit ett varmt bad och ska strax göra det som är mest ångestladdat på hela månaden.
Betala räkningar.

 Ha en toppen kväll/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0