Nytt ansikte.

När jag var på badet idag så hade jag tagit en plats under ett träd för en av mina ungdomar vill alltid sitta i skuggan, till saken hör att efter en stund så kom flera mammor och lägger sig typ på min filt, väldigt nära så jag känner mig irriterad.....
alla ville ha skugga med sina barn... Ha Ha.

Men efter dagens slut så visade det sig att tjejerna var supertrevliga, vi pratade och skrattade .
Den ena tjejen jobbade som tatuerare nere vid Najaden.
Både Hon & hennes Kille tatuerade.

PLATINUM INK TATOO COMPANY
www.platinumink.se

Grymma tatuereringar... Jag är jättesugen att gå till tjejen & tatuera mina ben.

Kul dag.

                        Platinum Ink Tattoo Company

                                 Peace Maria

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0