Tisdag.

Min tisdag har bara sprungit iväg...  Fixat/trixat.

Nu kom Oscar, min systerson. Han ska sova hos mig i natt för syrran är på allsång på skansen.
Vi har precis ätit köttfärssås & skabetti. (skabetti sa alltid Kalle när han var liten) spagetti.....

Jag ska gå ner till syrran snart och hämta lite saker till Osse, kanske vi tar en promenad till centrum och köper snarr.


                       I morgon blir det en skojjig dag.

Jag ska jobba och sen bär det av till Gamla stan för lunch date med Kia, Gunne och Birgitta. Birgitta är författaren till boken Blondie.
Gunne & Birgitta är 2 störtsköna Babes.


 
Birgittas bok. finns både i inbunden och pocketbok.

                                                                
Ska bli skoj & träffa er igen och bra väder får vi !!


Efter det så ska jag möta min älskade Kalle på Centralen, han kommer hem från Mariefred... han har varit borta sen i Fredags.
Mysigt......

KL. 18.00 ska vi fira fina Alex som har fyllt 15 år.

            Onsdagen är fullspäckad.....


                                                         Love IA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0