3:a

Ha Ha
Fasiken va kul vi hade.
Vi började med middag på Bowlingen
Kalle käkade Kebab och vi andra hamburgertallrik. Mums.
Sen satte vi oss i baren och drack en öl innan vi körde igång.

Sandra, Max & Jag. Kalle ville avstå idag för han har handbollsmatch i morgon.
Det var bara 3 banor igång för alla satt hemma & kollade mello..
 Allt gick sådär men när det var 15 min kvar säger max
- Mamma varför kastar du så där?

Då visar det sig att jag bowlar som man kastar Boule, det är därför jag får så jävla ont i handleden..
Då ändrade jag kasten så som man ska kasta och då kändes allt bättre.
Men jag kom 3:a i allfall.

                                        

Enligt schemat så vann Sandra
Gooood Girl.
Sandra
körde någon form av pissbowling, varannan spel varannan pissning. Ha Ha
Max är så jäkla stark så hans förbannade bowlingklot hamna typ i heron city Ha Ha
Jag trodde jag körde boule Ha Ha

Usch, jag e verkligen såld på Disco bowling...
Max undrade förra veckan om vi inte kunde åka till heron city istället för va fan kan Brandbergens Bowling erbjuda??????

Jag sa att det var super.

I dag höll han med, det var mycket bättre i BB . Bättre musik och högre musik...
Man ska lyssna på gamla mamma.

Nu softar jag i soffan med en söt Sune, Kalle spelar spel och Max & Sandra är med kompisar.

Love Maria


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är helt okej. Bara luffat runt här hemma hela dagen. Grabbarna var ute och gjorde sitt och imorgon är det min tur att hitta på något med min lilla älsklingspojke.



Jag skrev inte det i bloggen men jag kör inte lika "hårt" som första gången jag körde Nutrilett. I nutrilettpastan kan jag slänga i lite kött eller broccoli och sånt, men det känns förjävla bra ändå :) För ner kommer jag gå!

2011-03-12 @ 21:24:28
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0