Disco B

Asså fy fan va skoj.

Kanon musik, mycket folk & bra stämning

Asså nästan hela timmen så fick vi bara ner 9 käglor och det stod alltid en kvar
Fett Irri.

Men dom sista 4 minutrarna så fick jag den första striken och H bad om att få slå min sista tid för att kunna få en strike och han sätter den!!!
Härligt.
Detta vill jag göra om snart.....

                                          Här kommer lite bilder.



Kalle


Me in action




                                                
                                                Vi

Nu ska jag steka en köttbit och sen chilla.

Kram Maria



Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Roligt med disco-bowling!

Fina bilder =)

2011-03-06 @ 15:18:17
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0