Frånvaro.

Sorry för min frånvaro.

Ville ha lite ledigt från bloggen men det är så många som frågar vart jag håller hus och detta är mammas ända sett att hänga med mig i Sthlm.

Jag har haft en soft vecka.
Jag jobbade i Måndags och sen har jag vart ledig.

Jag skulle ju hitta på saker med Kalle men han föredrar sina kompisar framför sin gamla mamma.
Kalle var på Eriksdalsbadet med en kompis i Tisdags
I går var han på bio (sangtum) med 2 tjejkompisar
I morgon ska jag och älsklingen åka och Disco bowla med barnen.

Full rulle.
.....................................................................


Men nu ska jag duscha & dra mot Haninge.

                        Love & Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0