J.P

J.P är min rödhåriga kärlek....

Vi har alla haft kompisar i olika perioder i vårt liv.

Jag har några få som följt mig genom åren och en som alltid har en plats i mitt Hjärta är J.P
Hon är från Skogås och var den tjejen jag älskade att umgås med och som jag älskade att sova hos.
Vi har haft många roliga stunder.

Jag började i skogåsskolan i 6:an och var en jättestrulig tjej som skolkade och härjade men J.P var den som försökte få mig att lugna ner mig, och jag tycker hon lyckade ganska bra!!!
Jag har så många roliga minnen från J.P tiden och alla andra brudar i skogåsgänget. Vi hade så skoj jämt....
Glada 80-talet
En sak jag minns så starkt med Jessica var när hon råkade komma åt mitt bröst en gång med sin arm typ och jag vräker ur mig

Mää !!!!

Det ska utalas väldigt fort som om man e chockad. Fan va vi skrattade åt det..
Jag tror det var hon som kom åt min eller så kom jag åt hennes bröst Ha Ha

En annan sak var att J.P hade alltid små skolkort på kompisarna på väggen och det var där Henning fick syn på mig första gången, han tyckte jag var söt och frågade J.P efter numret.. H ringer mig och frågar om vi skulle gå på bio.
Efter det var vi oskiljdbara i 3 månader.. alltså så är H min ungdomskärlek.
Tror det var 1984.

Jag har inte varit den bästa på att hålla kontakten med skogås tjejerna men tack vara Facebook nu så har jag hittat 3 tjejer från denna skojiga tid och en av tjejerna hade J.P nummer så jag sms henne igår för att visa att jag lever och jag sa till henne att jag ska ringa henne när jag bli pigg & frisk igen...

Saknar min rödhåriga skönhet.......... och självklart alla andra tjejer, ni vet vilka ni är..

Love M

Kommentarer
Postat av: Sussie Bergvall

Men visst började du i 9:an? Jag kom ihåg att jag var den första som följde med dig hem :) Kommer du ihåg det?

2011-04-01 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0