Mandarin!

Jag försöker göra allt för att bli frisk.

Vitlök
Kan Jang
Mandariner
(lite godis)

                    

                    Jag köpte Mandariner på Ica och dom var fan lika stora som apelsiner så jag var lite skeptiskt
                    för jag trodde dom skulle vara torra & trista.
                    Men ack så goda.
                    Tips!  Köp....

Eftersom min mage inte fungerar som den ska så är den  sur på mig för alla starka saker jag proppar i magen så allt e keffalainen.

Annars så ligger jag här på soffan och tycker allt suger hästballe....
Skulle vara skoj om man pallar stå till helgen  för då ska det bli 13 grader ute så en promenad skulle inte sitta fel.
Och Jag tror Sune vill Kuta i skogen

Ha det bra/va rädda om varann
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0