Soooooool

Morgonen började med pissväder men strax efter 10 vart det kanon men blåsigt.
Jag har tagit 2 hundpromenader idag.
1 med my & Oden
1 med Kia & Bella

Sen har jag gjort det vanliga, jobbat lite, tvättat & handlat

Om det blir + grader i morgon så ska jag putsa fönster och byta gardiner i sovrum + vardagsrum & kök.

                                          
Min mage krånglar lite och alla runt omkring pratar om kräksjuka så jag hoppas inte att det är något på G.

Ha en fin kväll
Maria

Ps. Vad tyckte ni om kalla fakta igår?

Kommentarer
Postat av: evelina

jag behöver lite hjälp, så snäll om du kollar in på min blogg och ser om du kan hjälpa till med något :)

2011-03-11 @ 20:38:30
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0