11 Maj!

Hej på er.
Sorry för dålig uppdate men ni vet ju varför. (min data e pajko)

I dag har jag jobbat i vanlig ordning och vi hade sommar genomgång med ungdomarna idag. Snart är det uteaktiviteter som gäller.

Jag har också gjort en jättegryta till middag men det fick inte plats i järngrytan på spisen så jag fick göra allt i en form i ugnen.
Mörad fläskytterfile med god sås och potatis. allt i ett.

Jag trodde min data skulle vara klar idag men icke så nu har jag snott Max data igen, tack Max.

I morgon blir det hem till min frisör, fixa håret och mysa....En annan viktig sak i morgon är att min Johanna fyller år.
Undra om jag ska gratta henne nu på FB så jag e först He He He....

Ha en toppenkväll
Peace out/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0