Bilder från dagen.

Börjar med att säga tack Kia, saknar dig med...

Hej på er!
Min dag har varit lång men allt har gått bra. Jag åkte hemifrån klockan 11.00 och satte mig i soffan nu klockan 20.00.
Det är jättetomt utan Sune men mamma & jag har pratat och det går jättebra. Skönt

När jag kom från Flen så gick jag & fixade mina naglar.

Här kommer lite bilder från dagen.


Sune på T-centralen

När vi åkte till centralen var det buss, tunnelbana och när vi väl var framme vid T-centralen tänkte jag att jag skulle rasta Sune, men vart i stan???
Vi gick runt uppe vid taxi bilarna och vi hade ca 10 min på oss.
Inte fasiken pinkade Sune utan det gjorde han på marmorplattorna under bögringen. Snyggt Sune Ha Ha...
Hur fasiken ska han veta vart man får pissa i staden.


Här har han somnat på golvet på  X 2000


Mammas Kolonistuga



Buske på mammas tomt


Mamma har tomt fram till flaggstången och sen ser man rakt ut i sjön.



Här springer sune i ena landet


Stugan består av ett vardagsrum+kök+sovrum/ klart mysigt
mamma är med på bilden


vid vattnet precis vid stugan


Mammas kök i hennes lgh.

Nu ska jag packa klart & äta.

Puss på er alla
Maria





Kommentarer
Postat av: Annica

ÅH VA MYSIGT.. KRAM TILL MAMMA OCH TILL DIG SYSTER ÖNSKAR JAG EN UNDERBAR RESA.. KRAMAR

2011-05-26 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0