Crp

Ok då va man sjuk på riktigt igen da.  Det tar aldrig slut...
Dels har jag fått astma och mina lungor piper och det rosslar i luftvägarna
sen hade jag ett jätte högt crp som gav misstanke om Lunginflamation

Lunginflammation ger ofta ett CRP-värde som ligger över 100 milligram per liter

Jag fick sitta vid en apparat hos dr som inhalerade ventolin och så fick jag 6 cortisontabletter.




Denna andades jag i.


detta är gas apparaten.

Fick oxo en stark penicillin och massa inhalatorer från apoteket så nu är jag en fattig flicka.

Nu ska jag bara vila.
Hyrt en film som alla pratat så gott om

Remember me.

Någon som sett den ??  vad tyckte ni??

Kram Maria



Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag vet det gumman. Tyvärr är alla inte som du :( Jag har ett antal haters också ;) Inlägget är mer riktat till dom som smygläser min blogg fast dom egentligen inte gillar mig. Personer jag gillar delar jag gärna med mig av mitt liv och ger tips med glädje :)

2011-05-05 @ 17:45:39
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Nej stackars dig!!! :(

Fy vad jobbigt det där låter. Hoppas att du blir bra snarast. Du som ska på bröllop och allt.



Tänker på dig. Kram

2011-05-05 @ 19:47:13
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0