Dr samtal...

Fick tag på min Dr idag via sös växel. Han e så gullig.....
Han skrev ut mer mediciner och sjukskriver mig 2 veckor för jag får inte anstränga mig.

Han hade fått svar på vissa prover och jag har inte Leggionella.. Skönt Men han förstår ändå inte varför jag inte svarar på mina mediciner.

Jag förklarade för honom hur jag mår att hostan e fördjävlig och att jag inte kan sova utan måste sitta upp & sova och att svetten rinner.. och att jag e klar i pallet men helt slut i kroppen.
Han sa då att jag har en svår lunginflamation med massa sekret och slem som måste upp så det kommer vara segt.

Han vill att jag åker in på Fredag om jag inte känner mig bättre än idag.

Han gav mig hans privata nummer på sös som inte får lämnas ut och sa att jag skulle ringa han på Fredag så ordnade han nott....

Pärla.

fortsätning följer...........

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0