Good/bad

Jag har haft en bra dag på jobbet men Känt mig skum. frussen & seg.
Efter jobbet sätter vi oss i bilen till Barkaby och då mår jag piss!   skit oxo!!

Nu har jag mått hyfsat ok i ca 3 veckor och börjar återhämtat mig, Men då vart Kia sjuk för ca 2 veckor sen och då tänkte vi att det är samma baciller och vi trodde jag skulle klara mig.
Men nu har bacillen hoppat över på mig.
Jag fryser, har typ ont i skinnet,huvudvärk, rethosta och känner mig hängig.
Fan Fan Fan, jag ska på Bröllop på Lördag och frissan på Torsdag. Jag har inte tid med detta

Nu är det bara att slänga i mig allt igen
KanJang & vitlök

snart e det Natt Natt och i morgon jobb.

                  Kram på er

                                           



Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie"

God morgon Hjärtat!

Krya på Dig! Tycker synd om Dig - Du har ju banne mig varit sjuk hela vintern. Jag har också haft en jävla period, men hoppas att den nu ska vara över. På måndag åker jag ner till Göteborg och hälsar på Ramona Fransson. Och det dröjer väl inte förrän Du sticker till Turkiet.

Puss och kram!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0