Jobb.

Eftersom jag har varit sjukskriven förra veckan och denna vecka som kommer så var jag på jobbet idag och rensade upp lite på mitt skrivbord eftersom jag också har 1 veckas semester from Fredag.

Jag saknar verkligen mitt jobb, det var ganska skönt att sitta & pyssla där idag i min ensamhet.

Hur mår jag då?  Bättre & bättre men är livrädd för folk som är det minsta förkylda eller sjuka. Jag undviker folksamlingar.
Min hosta sitter i men inte lika jobbig som den varit.


På fredag kl 09.30 är jag på väg till Arlanda för 1 veckas semester.
Hoppas jag för idag på löpsedlarna stod det något om något askmoln som hotar Sverige, jag vågade inte läsa ..... Jag har ju haft sån tur med ALLT sista tiden så fan om detta skulle sätta käppar i hjulet.

Först är det lunginflamationen som hotar resan och nu nott jävla askmoln? WTF

                                      


                                                      Love M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0