Need Tips.

Gomorgon!

Måndag morgon, Hm vilket väder.
Nu hörde jag på nyheterna att man måste kolla dag för dag när det gäller vindar och vulkanutbrott. Usch Usch.

Nu till min fråga.

Jag äter ju stark penicillin och en av biverkningarna är klåda/svamp i underlivet.
Jag har aldrig haft det men nu kliar det som fan.... SOM FAN...
Vad kan man göra för att underlätta?

Om det inte finns något tips så får jag köpa vagitorier på apoteket.

Ha en fin dag/Maria

Intresse flödar så glöm inte anteckna nu att jag har klåda, Ha Ha Ha


Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackars dig!

Verkar inte vara någon ände på strulet för dig...

Men ett lite tips mot klådan kan vara att badda med naturell yoghurt och dricka typ citronvatten.

Och jag såg ett tips på nätet att man kan tvätta sig med babyolja istället för tvål.

Lycka till och hoppas att rökmolnet håller sig undan så ni kan komma iväg.

Krams på dig

2011-05-23 @ 17:35:14
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Det är säkert svamp. Jag fick det av någon medicin förut, och det kliar som faaaan. Jag köpte receptfritt först, men det hjälpte inte så då fick jag utskrivet av min gynekolog. Då försvann allt :) Kram

2011-05-24 @ 08:35:35
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0