Studentmössa.

Jag har sovit sen klockan 17 och vaknade 19.00
Jag har jättehög feber och hosta. skit jobbigt. Jag brinner typ.

Jag tycker jag har varit sjuk tillräckligt, i morgon fick jag avboka min tid hos Pamela/frissan och det gör man inte frivilligt.
Nu har jag tagit Alvedon & Citodon och kan sitta upp en stund.
Hoppas Hoppas jag blir bättre till bröllopet på Lördag.

Studentmössa.

I dag kom Max studentmössa. vi var oroliga att han tagit en för liten storlek men den satt som smäcken.









Den var jättefin.

Ha en bra kväll, jag säger Natt Natt

Ps. Max söker jobb.  någon som vet något??

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Tusen tack för din omtanke idag! Jag & Chanel kommer aldrig att glömma det, då det var en riktigt hemsk dag idag.

Jag pendlade mellan gråt och skratt och Chanel svävade mellan liv och död! :(



Hoppas att din Sune aldrig får vara med om magproblem för det är verkligen inge kul. =)



TA HAND OM ER

2011-05-04 @ 21:45:00
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0