Thai bröllop

Thomas & Thanya har blivit ett.

Dom träffades här i Sverige på deras gemensamma jobb = Posten

I dag gifte dom sig borgligt i stadshuset och hade festen i Trångsunds Bygdegård.

Festen var ordnad av Thanyas thailändska vänner så det gick i Thai tecknets väg.

Det var jättemysigt och en syverän thaibuffe.

Jag mådde inte så bra så vi åkte hem redan vid 22 men hade jag mått ok så hade jag nog sjungit karaoke hela natten , det är väldigt populärt i Thailand...

Jag vill tacka så mycket för att vi fick vara med på eran härliga fest !

Här kommer bildbomb från kvällen




bruden




Buffen


Tårta/Cupcakes


fina


Me och mina 2 herpes blåsor
Och gåvan vi fick av brudparet.


här hålls de lite tal


Här är gåvan=salt & pepparkar


Mina nails för dagen


Min fam

Karaoke




här skärs tårtan


Kalle hämtar tårta



Borden var dekorerade med dukar i thaisiden och under varje tallrik låg en fin thaisiden tablett= som en fin näsduk typ.
Man fick ta med sig sin egen hem.
Jag fick med mig 5 vackra hem i olika mönster

En fin kväll och jag e så glad för deras skull.  Hurra Hurra Hurra

God natt
Maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0