Förmiddagen.

Varit ute med hundarna och det var ganska skönt ute..  Man känner att det kommer bli blåsigt.

Jag träffade Ringo med matte.

Sune skrapade upp benet litegrann men ingen fara på taket.
Jag önskar att alla fick se deras race och just idag så sa jag att - konstigt att dom inte gör illa sig!

Då ser vi att Ringo har blod lite överallt och då ser vi en liten reva på Sunes ben. Så jag skulle ha hållt käft.

                    

                                          Myskillar.

Nu vilar jag lite och senare ska jag gå ner och gratulera syrran och vid 15.00 ska jag möta Max på hans jobb.
Blir lite storhandling och mys i kväll.

                                 Puss & Kram / Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Stackars Sune

2011-11-25 @ 11:49:28
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mormor är hemma för tillfället... Vi ska tillbaka till sjukhuset på måndag.



Ha en bra helg du med!



Kram

2011-11-25 @ 17:09:23
URL: http://systernorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0