Lördag morgon!

Sovit få timmar men jag har sovit gott.

Jag delade säng med Oscar och Nova låg bredvid mig i en extra säng.
Jag tror Nova gnisslar tänder......

Jag gick upp 06.00 men barnen sover still.

I dag ska jag & Nova åka till Haninge & port 73. Vi ska ha en tjejdag..... Oscar ska spela golf.
Det blir oxo Operation byta jacka idag...  Jag ska nog byta till den guldgröna(den ser grå ut)

Ni får se senare.........

                  

                                Bild från igår morse när Sune & Hobbe lekte.
                                                    Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är Oscar som gnisslar tänder.

2011-11-05 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0