Min dag / Julmarknad & Nk.

Jag delar upp min dag i 3 inlägg pga. alla bilder.

Vi började i stan & kungsträdgården och NK:s Julskyltning.



              röda naglar dagen till ära.



     En av NK:s julskyltning



                   En annan skyltning



    Vi tog bilder på dom fönster som gick för det var smockat med folk.



               Fontänen i kungsan står tom.
   Hela kungsan kändes grå & tom.



          Lite julstånd.

Det var ett jättelitet utbud.



         Ett Chokladhjul.



               Tyvärr vann inte Kalle



                Lite skridskoåkning



                      Mysigt



      Cocacola hade en igloo i kungsan och där inne bodde tomten.
Jag klev in & hälsa på...



             Jag & Tomten



               Jag & Lilleman

Peace Out / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0