Min Tisdag!

Fullt upp hela dan, har inte haft tid att blogga.
Fått mycket gjort.

Vi åkte på öppet hus i Nynäshamn ¨till Kvinnojouren. Dom hade 5 års jubileum.
Dom hade gjort så fint och bjöd på snittar, cider och världens fruktfat.

                  
                  
Dom jobbar med kvinnor & barn som blir utsatta för våld i hemmet.
Hemskt!

Vi fick massa info &  statestik. Förra året dödades 44 kvinnor av sina män i hemmet i sverige. Det är fan förjävligt...
Vi kommer ha ett samarbete med dom framöver. Dom gör ett strålande jobb.....

Nu gör jag lite extra knäck och sen mina kära vänner är jag totalt slut....

       Ska bli så skönt att bli ompysslad på Torsdag / Maria


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vet du hur man får jobb på kvinnojour? Måste man vara utbildad? Tycker personlig erfarenhet och hur man är som person borde väga mer, men dom flesta resonerar konstigt nog inte så. Har själv bott på sån med min mamma, fyfan. Kram

2011-11-23 @ 11:14:53
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0