Mötet.

Mötet/ utvecklingssamtalet gick bra, jag tycker om Kalles mentor.
Han är även Kalles gympalärare.

Kalle fick godkänt i alla ämnen och det var som jag trodde att kalle pratar alldeles för mycket...
samma sak varje samtal.......

Men jag e nöjd & stolt.

Sen har det varit full hjärnverksamhet hela dan så nu är jag aptrött.

Jag har promenerat en del och nu har jag precis ätit tomatsoppa med pasta. / Mumma.

Skulle bara vilja somna. HAHAHA.

Jag har oxo pratat med min mamma. Jag försöker övertala henne att gå i pension tidigare än 65. Hon har slitit hela sitt liv, Bara jobbat med tunga jobb = Barnomsorgen & hemtjänst. Hon har bara några sjukdagar på 40 år.
Jag tycker hon förtjänar att gå i pension snart.  Go Go Morsan.





   Puss / Maria          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0