Plus.

I dag var det första gången på 10 veckor som vågen visar +.

Ja Ja

Känns lite hårt att backa bakåt.

Jag gick upp 1,2 men det är efter allt gottande sista tiden och jag har blivit slappare & slappare.
Jag har ju trott dom senaste veckorna att jag har gått upp men då  har jag gått ner ganska mycket så jag lurar väl mig själv att jag kan äta mycket gott och ändå gå ner!

            Som syrran sa

- nu är det straffet för allt slarv senaste veckorna och nonn gång ska det ju komma!!!!

Nya tag....  Tyvärr ska jag ut och festa på Fredag men shit happens.

 

                               

                  Love Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Men det är bara att ta nya tag igen, det fixar du. =) Kämpa på och ge inte upp! KRAM

2011-11-14 @ 17:04:52
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad är tricket?? 8,2 kg på 9 vekor! Wow. Delge oss gärna.

2011-11-14 @ 17:10:54
Postat av: Jenni

Bara ta nya tag! Ett plus på vågen brukar ge mig nya krafter att vilja kämpa. Någon gång kommer det ett bakslag, men då får du inte ge upp :) Du har varit superduktig hittills ändå tycker jag :)



Fick dina kommentarer på min låsta blogg, fan vad hemskt :( Hur har du gått vidare? Jag känner mig många gånger stark, men allt från förut påverkar mig ganska mycket fortfarande. Kram kram

2011-11-14 @ 18:26:48
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Annica

Då är dagen du unnar dig på FREDAG, inte Lördag och Söndag Kram!!!

2011-11-14 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0