Putsat Fönster.

I dag gick jag upp 04.45 med Max som skulle åka 05.30.

När han åkte kunde  jag inte somna om så jag började att ta ner alla gardiner.
efter började jag putsa fönsterna och den ena ledde till det andra.

Nu är julgardiner, stakar & stjärnor också uppe.

Och säg nu inte att jag är tidig, för det finns en förklaring.

Nästa helg kan jag inte och helgen efter det är det 1:a advent.
så min plan var att göra det på Fredag eller Lördag men när jag väl satte igång idag så gick det med en jävla fart.
Sen tycker jag att man får ha uppe alla julsaker alldeles för kort tid....

Det är så fint nu när det är mörkt.........

                         Bilder by day.....



                  Det som saknas på denna bild är ljuslyktor i fönstret....



          Mina nya fina spetsgardiner + stjärna & orkideer.   Love It



              Panelgardin &  min lilla söta blinkande julgran i vardagsrum.



      Kalle har stjärna i sitt fönster och sina lysande paket på golvet.

Max har ljusstake + en ljusslingra i sitt rum.

Mycket mer än så här pyntar jag inte förutom en satans massa blockljus + värmljus.


                               Love Maria


Kommentarer
Postat av: Jenni

Det är ju samma helg som första advent man pyntar :p

2011-11-10 @ 15:31:53
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0