Slut som artist!

Vilken dag, jag skulle ju vila idag men jag åkte hemifrån 10.00 och sätter mig soffan nu kl 17.00

      Vart tog dagen vägen?

Jag är trött och har ont i kroppen så jag pallar inte skriva så mycket just nu,  men här kommer 2 bilder från dagen.

           

                             Lite uttråkad men nu har vi varit ute i 30 min...
                                         Så nu är det Förlåtet.

           

                                    1:a Ljuset är tänt.

       Vi har ätit rester (skönt) senare blir det pepparkakor & lussekatt.

I morgon är det ny arbetsvecka och jag avslutar Måndagen med en ansiktsbehandling.

Ps. Vägning i morgon och hela veckan har kukat ut igen så det kommer gå åt Helvete men just nu har jag annat att tänka på.

                                         Love & Peace Maria





Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Svar: Jag ska fira jul med både min mamma och pappa. På förmiddagen är jag oftast hos pappa och sen vid 14-tiden går jag till mamma och firar resten av Julafton där. =)

Det blir perfekt eftersom att mina föräldrar ändå bor så nära varandra. Jag bor typ emellan dom två, då jag har 10 minuter till båda.



Kram

2011-11-27 @ 17:53:36
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack! :)



Måste försöka hinna hänga upp julstjärnan idag åtminstone, då har jag iaf den och julduken klara inför julen ;D

2011-11-27 @ 18:50:37
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Ååh vilka julkänslor man får när man ser sista bilden! :)



Sv; det alternativet var också riktigt bra! Jag ska ha det i bakhuvudet tills jag bestämmer mig! :)

Usch! Känner igen mig ganska bra i din berättelse, ungefär så har det varit här med dom senaste jularna... men tur att det är över nu!



Ha en fortsatt trevlig kväll! Kramar!

2011-11-27 @ 19:39:17
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0