Svar till Linda...

Vad är tricket?? 8,2 kg på 9 vekor! Wow. Delge oss gärna.

Mitt trick är inte så avancerat.

Jag hoppar över sötsaker & kaffebröd i veckan och rör på mig mer och inget godis.
Men jag försöker äta som jag vill äta resten av livet.

Äter alltså allt fast tar lite mindre ris och mer grönsaker.
Mindre pasta & mer grönsaker.
Byter ut massa mjuka smörgåsar mot knäckebröd & yogurt
äter mycket ägg

Ganska sunt tänkande.

Nu har jag varit slarvig så idag gick jag upp.

Väger mig varje Måndag morgon.....

               Hoppas du är nöjd med svaret /kram  Maria


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Tack för ditt ärliga svar.

Är pappan till din första son, fortfarande lika när det kommer till alkohol?



Hoppas du haft en fin dag Maria!

Kram ! <3

2011-11-14 @ 19:03:26
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Linda "lurkens mamma"

Super nöjd med att det inte var så avanerat. Jag gör som du i 5 veckor från och med nu. Det borde ju innebära ca 4 kg. Kram

2011-11-14 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0