Ute på byn...

I morse åkte vi till jobbet och var där några timmar sen hade vi massa ärenden på stan.

Vi var hos våran redovisningstant
Vi städade ur en av FutureTeens Lägenheter efter en ungdom som flyttat, personen hade sagt att det mesta var städat & klart. NOT.
Vi fick ta det mesta... Som tur är så finns det ingen ugn....
Nu är den fin och klar för nästa ungdom.

Sen var vi på Jula & fixade saker till lokalen och lite julklappar till Ungdomarna och sedan vidare till Skärholmen & IKEA för samma ärenden.

Jag passade på att köpa 2 saker / en julklapp & en röd köksmatta.



        Min matta

När vi var klara med alla ärenden så vart vi hungriga och tog en drive true..



                    Kia passade på att pierca sig med en stor lökring...



                             Halöööööööööö

  Nu hemma och ikväll ska jag ligga raklång i sofffan och inte göra ett smack.

                   Love Maria


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Skönt att inte göra ett smack! =)



Jag orkar inte heller lyfta ett finger. Egentligen har jag tvättstuga nu men jag sköt upp tiden till nu i helgen. Jag pallar bara inte just nu. Jag är så himla trött. Vet inte vad det är men jobbigt är det ialla fall.



Sköt om er. Kram

2011-11-30 @ 16:12:55
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Jenni

På letsdeal.se (eller kanske är .com) Kram

2011-11-30 @ 17:46:41
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0