Vilken eftermiddag.


                     Både tråkiga och härliga saker att berätta...



Min syrra skulle ha sina tjejkompisar över på middag 7 av 10 har avbokat. berättar mer sen. Så Trist när du gjort så fint.
Annica , du kan få skoj ändå....  Jag har haft fest med en person och det var full partaj till 5 på morgonen..

Jag har oxo varit på Ica Maxi och mött Max. Han är så duktig & fin när han står & jobbar.
Det var helt hysteriskt med folk.

Dels är det lön och sen är det advent på Söndag och jag pratade med henne i kassan och hon sa att ca 60 % av all julhandel sker denna lön.
Helt galet....

Sen kom det roligaste idag.

När jag kom hem så stod det en fin blombukett på bordet med massa smycken och en fin champagne på kylning.
Så himla mysigt.

Här kommer bilder.

Jag fick även ett bärnstenshalsband som har en egen historia så jag berättar om det i senare inlägg.



        Mina örhängen & ett matchande halsband till ett par.



    Min blombukett



                       Örhängena gick i jultema / snögubbar



        tomteluvor



                  Mina tomtestrumpor



                       Halsband & hjärtan i fint glitter / Love it



      Alla saker / berättar om bärnstenshalsbandet senare som sagt!



                    Våran fina rosa champagne!

  Nu mina härliga vänner så ska jag vara med den bästa pojkvännen som finns.
  Och vi ska dricka Champagne!!!

    Trevlig Fredag / Love Maria








Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina saker du fick! Lyckos dig. =)



Ha en trevlig helg. Kram

2011-11-25 @ 18:39:13
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-11-25 @ 21:45:37
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Oj vad hände där ovan, råkade skicka ett helt tomt meddelande,det var inte alls meningen, du kan ta bort det om du vill! :)



Sv; tack för tipsen, jag ska testa lite nästa gång hon är på dåligt humör! :)



Vad fina örhängen förresten!



Kramar!

2011-11-25 @ 21:47:09
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0