Ångest Måndag!

Som ni alla vet så är det Måndag i morgon och det innebär vägning för mig!!!!

                Vill inte!!!!!

Jag frågade syrran om jag kunde hoppa över i morgon men det fick jag inte!

Denna vecka har varit  katastrof.

Tisdag: Fyllde Richard år och bjöd på Tårta
Onsdag: Max fyllde år och det vart tårta
Torsdag:God mat / choklad
Fredag: Ännu godare Mat och marrängswish
Lördag: Massa goda rester från Lördagen
Söndagen: Smörgåstårta, godis och bullar till förbannelse.

Ångest Ångest.

Varje vecka har varit neråt men i morgon är det säkert 2 +

                         Men det är bara att ta nya tag...  Är det inte så?

Kommentarer
Postat av: medberoendee

Sv; Jag tänkte precis samma sak när jag skrev listan, det är mer negativt och positivt... det får bli ändring på det till nästa gång! :)



Joo, det är bara att ta nya tag som man säger! :)



kramar!



2011-10-30 @ 19:54:44
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0