Blir inte som man tänkt sig!

I dag kokade vi rimmad oxbringa.
Det vart inte alls som vi trodde det skulle bli.

Vi kokade det i vatten + vitpepparkorn & morötter & lök.

Men köttet vart inget gott tycker vi så det vart hundmat istället.

Då står vi där med massor med potatis så älsklingen gjorde sin goda mos. Men den vart ju gjord på fast potatis vilket gjorde mosen lite bastant!  Till det grillade vi korv.

Så nu har jag vart ännu nyttigare och ätit flottig hemmagjord mos med korv.  Bra va Annicka?

Usch va äcklad jag är och usch vad jag syndar!
Tänkte faktiskt be Max & Sandra göra Äppelpaj oxo........

På eftermiddagen så gick jag och Kalle och la oss i sängen och kollade på 112 på liv & död. Kalle somnade nästan direkt .
Sune la sig bredvid Kalle och jag låg på Kalles andra sida.

                            Vi 3 sov sked.



              Mysigt!



                        Sjysst att få Sunes pungkula i fejset.



               
                  Kalle har jätteont i sin hals och är lite hängig.

I kväll blir det Gustavsson 3 tr ......

                        P & K / Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jo de va det också, och det känns i benen, haha! :)

2011-10-23 @ 21:00:38
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så jättebra måste jag nog säga... :)

2011-10-23 @ 22:53:19
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Det var fläskkött, tunna som lövbiffsbitar kan man säga :) Rätt små.



Haha va mysig hund :D

2011-10-24 @ 12:47:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jo jag vet att det var jätte många, därför ville jag radera en massa. En del är från förr i tiden, som jag ändå inte vill ha kontakt med, några andra kände jag inte, några andra är gamla flörts.



Nu accepterar jag bara folk jag har kontakt med och familjen.

2011-10-24 @ 18:16:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jo jag vet, och det är inte likt mig att bli så arg på en och samma människa men när det handlar om mitt barn, när det handlar om folk som varken har med mig, Lilja eller Liljas pappa och göra utan även vän med Liljas pappas kompisar och försöker få hans kompisar att hata och inte respektera mig, och få Liljas pappa att börja kriga om vårdnaden.



Det känns skönt när det blir såna tillfällen att den man får höra det ifrån är just Liljas pappa.



Så jävla svårt att förklara via en dator, men dom har iallafall inget med oss att göra längre på det sättet, men ändå så försöker dom se till att förstöra, för jag har förändrats, skaffat barn och har en underbar pojkvän och även en pappa till mitt barn som VILL HA KONTAKT med hans dotter.



Personen läser min blogg, men hon vet redan om exakt hur jag känner, vet exakt om hur jävla arg jag är. Hon lär ha fått reda det efter mitt utbrott. .

2011-10-24 @ 19:37:32
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja han är min (vår) lilla prins :D hehe.

Ja klart du får det :) Ja men det är otroligt viktigt för mig med lydnad, för min sambo med. Tycker det gäller alla hundar, men speciellt stora. Annars kommer han ju släpa runt på mig hur lätt som helst :o

2011-10-24 @ 21:07:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0