Bra/Dåligt.

       Alla kan inte vara på topp jämt...

I dag har jag en sån där jobbig dag.... Lite låg. sista dagarna har jag kännt mig lite ledsen.
Ni vet så där att tårarna är på G...

Jag känner att jag gör allt hela tiden och alla bara gnäller.

Mycket onödigt jävla tjafs. (mycket runtomkring oxo)

I kväll ska vi ha krismöte med barnen. Det handlar om beteende, slöseri, frossande och allt runtomkring.
Saker som jag fan vill att dom ska börja fatta, dom är inga 3 åringar längre....

Sen går dom runt & frågar varför jag jämt är sur & bitchig ? Why?

Jag börjar komma till ett läge då jag inte orkar bry mig längre!!!  Och då är det illa när Fröken M. H känner så för då är jag inte rolig att ha & göra med.....

Annars har det varit en bra dag, fått mycket gjort...

                     Nu ska jag bara vara i mina tankar!


             Lev Väl / Maria


Kommentarer
Postat av: Freja

Känner igen känslan :)

2011-10-17 @ 18:07:31
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Jag känner igen mig ibland i det du skrev kanske inte precis på det viset för har inga barn och är bara 16 år. Men jag förstår ändå vad du menar.. :/

2011-10-17 @ 19:54:37
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0