Budskap!

               Här kommer några bra budskap....





Jag är mig själv för annars finns det ingen som jag!!



Så kan det vara, folk kan uppfatta mig som kaxig men vissa kan inte höra sanningen...



Jag ändrar om den !!!!!  Försöker inte säga så mycket till nonn för jag vet att folk snackar för mycket eller så får man höra det sen när man inte är vänner! folk gillar & snacka skit & jag är trött på det....
Lika bra att inget säga.
Och det finns verkligen dom som njuter av skiten...



 I bland är jag trött & förvirrad..
så här känner jag mig då!
Som min dr säger!  Det brinner i skallen på mig!

                     Natti Natti / Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Hejhej!



Brukar egentligen inte skriva ut min vikt innan, men gör det här till dig :)

Jag vägde 134 kg förrut och har gått ner till 90 kg, så är en bra bit på vägen till att lyckas, men än är jag inte nöjd.

Hade ett mål att gå ner under 100 men nu har jag ett mål att komma under 80.



Men med operationen är jag nöjd och glad.

Dumpningar får jag då och då, men det är faktsikt inte så ofta.

Har haft det ganska enkelt jämfört med bland annat min mamma

2011-10-17 @ 22:18:37
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0