Halo bitches...

Sitter och väntar på vår promenad.
Ringos Matte vart 30 min försenad så vi tar det lite easy.

I morgon Fredag ska vi ha film/mys kväll hemma:

filmer blir : Horrible bosses och bridemades... motsvarigheten till baksmällan fast med tjejer.
Kan bli spännande.
Tror jag ska baka lite paj eller så blir det chokladpudding & vispgrädde till filmen.


På Lördag:
ska jag hem till Gunne, Gunne är Birgitta Anderssons kompis som jag/vi också har fått äran att lära känna.
Birgitta A är författaren till boken Blondie.


 Har ni läst den?

Birgitta såg jag första gången på Tv4 morgon. Jag tyckte hennes livshistoria var så spännande så jag skrev till henne via mail.
Jag hade också en tung period just då och vi fann varann och pratade om livet .
Älskar denna lilla kvinna.
Vi hörs och träffas så fort vi hinner.
Vi är 4 tjejer som ses.
Kia, Gunne,Birgitta & jag.

Vi dricker vin och skrattar & har det bra när vi ses.

Längtar.
Min älskling är snäll och skjutsar oss till tjejkvällen.


             Bilder från helgen kommer såklart.


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: va länge sen ja svarade på mina kommentarer nu :) så ursäkta för sent svar ;)

Allt bra med dej?? :D

2011-10-06 @ 19:29:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte att få min bok singerad kram

2011-10-06 @ 20:28:29
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv. Hehe ja det är nog bäst, lätt att vilja köpa massa även om det egentligen inte är prio 1. Men har du råd så kan du ju få unna dig ;D



Kul att känna någon som skrivit en bok :)

2011-10-06 @ 21:23:18
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0