Hola!

                                       Hoppas ni mår bra.


Denna dag har gått jättefort.

Klockan 8.00 var vi på besök hos Prima barn med Lilleman. Han har vuxit jättemycket på längd & vikt.
Kalle är 13 år och väger 73 kg och är 174 lång. 5 cm längre än mig.... Allt var bra med Kalle enligt dr Åsa.

Sen sprang tiden iväg på jobbet och det ligger högar med saker på mitt bord som ska fixas i morgon,
 Jag tycker om att det finns mycket att göra
                                           .

                                       

Jag tog en promenad hem och Max & Sune mötte mig på halva vägen. Nu ska jag fixa middagen ( biffstroganoff) och sen kl 17.15 ska jag vara hos syrran för veckans vägning. Jag tror allvarligt att det kommer gå åt skogen denna vecka.

Jag har unnat mig lite mackor i helgen och äppelpaj + marabou mjölkchoklad, 4 rader.
Känns som om jag får en tråkig viktdom.

Men jag hade en tanke med mitt extra intag i helgen, det är för att jag vill kolla om jag kan vara duktig och även unna mig lite av det jag vill ha pga att jag vill kunna leva som jag vill och inte på svält.... utan att få mina frossa tankar.

            Mycket text denna gång / Love M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0