Irri igen....

              VA FAN......

Jag är fan skithungrig.

Nu kom nästa bakslag.

När jag skulle ta bär & yogurt så har nästa unge ätit upp min yogurt..... What a fuck

Vad lider dom av? Funderar på om dom ska få svälta i morgon.   NOT...

                                  
                                                                
I dag har jag ätit
Frukost = 1 ägg
Lunch = 2 ägg
Middag = soppa, 2 limpmackor
Kvällsmat = Inget för vi har inget nyttigt hemma och inget gott.....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, va sur jag blir..

Det är i dessa lägen allt kan skita sig!!!!!  har fan lust att värma en Billys panpizza men vet hur äcklad jag blir.

                              En surkärring säger God Natt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äter för lite!!!!!! 5 gånger per dag vill jag att du äter, inte mer än 2 ägg/ dag! Puss

2011-10-12 @ 07:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0