Irri!

Ni vet hur det är och man kommer hem och har en tanke om vad man ska äta och det är slut....

O... blir så Irri.

En av ungarna har ätit allt bröd och det är finito

       

Jag hade tänkt äta fryst broccoli soppa och knäckebröd.

Knäckebrödet var slut så jag fick äta 2 limpmackor, vilket jag inte var sugen på eller ville äta!

Men jaja....

Jag försöker lära mina barn att när någon tar det sista av något i kyl / frys så säg till.... så man kan köpa nytt. 
 Miss ibland.

                        

Har ni smakat denna?  Vad tycker ni i så fall?


Min mage har varit katastrof idag, fruktansvärda kramper och smärta...  Hatar min mage just nu....

                            Bye Bye / Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är god :)

2011-10-11 @ 19:28:26
Postat av: beccis

önskar dej en trevlig tisdagskväll :)

2011-10-11 @ 20:31:58
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Min mamma och pappa säger lika dant - att man ska säga till om man tar det sista av något för att dom sedan ska köpa nytt! ;)



Sv; Jag önskade att det gick att ha Kalle lös men det skulle inte gå eftersom att taxar har jakt i sig.. tyvärr! men han och sune verkar annars rätt lika, snäll mot andra hundar men lyssnar absolut inte när det kommer mötande hundar (trots att Kalle han har koppel!) haha! ;)

2011-10-11 @ 21:12:40
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0