Obehagligt!

Nu på kvällen gick jag till Centrum, redan från långt håll så hörde jag massa skrik och hundskall från centrum. Folk vände sig om och stannade.
Helt plötsligt vart det tyst.

När jag började närma mig så ser jag en skum tjej vingla omkring & prata med sig själv. Jag ser att hon hoppar fram till alla med hundar och skriker bara rakt ut allt vad hon kan! & högt oxo.

Helt plötsligt så ser jag vem det är och det är en ung tjej jag blöder lite för som har grova problem. Jag känner till hennes familj och henne såklart, Hon är ung & det är tragiskt.

Hon har haft det svårt med droger, alkohol och aggritionsproblem men hon har alltid pratat med mig och vart lugn..
Hon brukar lätta sitt hjärta ibland. Många tycker hon är obehaglig. Jag kan oftast ta henne men knappt idag.
Hon skyllde på att hon var full för hon hade muckat idag.

Jag försöker undvika henne och går lite åt sidan i centrum men då måste hon ha fått syn på Sune för hon springer fram till sune och bara skriker högt rakt ut.

Jag vänder mig om snabbt och frågar vad fan........... håller på med, då ser hon att det är jag och ber om ursäkt.

Hon är drogad & full och mår säkert väldigt väldigt dåligt.

Hon börjar krama mig och säger att hon älskar mig  mm.....

Sen börjar hon bara asgarva rakt ut och sen blir hon ledsen och sen blir hon arg på vissa människor ,,, hon nämner alla namn snabbt för mig,
Sen blir hon som galen i ögonen och hoppar fram mot sune igen och bara skriker.

Då lackar jag bäver. Blir skitförbannad - Skriker åt henne att nu får hon fan  lägga av..

Hon ger mig kramar igen och lägger sig på marken för att be om ursäkt till Sune men han vägrar gå fram.

Jag står där ett tag till med en klump i magen. Dels blir jag förbannad och samtidigt rädd för hon är i så dåligt skick.
Och väldigt väldigt oberäkning.

Riktigt jävla obehagligt.


Jag ber henne att gå iväg och att hon ska ta det lugnt men hon styr kosan mot den lokala pubben och på vägen hör jag henne skrika på en annan tjej med 2 valpar som står i centrum.

Om jag inte hade haft sune med mig så hade jag kanske kunnat gjort mer. Men nu vart det inget läge och jag tror hon kommer åka in i kväll igen.

  Jättetråkigt.

Jag kom iallfall hem med en stor klump i magen.. 

                                 Peace Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oscar såg henne oxå :( Fy va tragiskt

2011-10-19 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0