Kryssning.

Nu har min mamma precis klivit på Birka Cruises.

Hon och hennes arbetskamrater har kidnappat en kvinna som gått i pension....
Dom är 14 st som åker.

Jag har en kompis som jobbar som vakt på denna båt och jag hade frågat om han kunde göra mig en tjänst.
Tjänsten var att gå fram till min mamma när hon är lite på pickalurven och ta henne åt sidan  och säga att hon har fått klagomål och att hon måste följa med ner till vakten..
Han sa att det självklart gick men....

Jag hade dött för detta men tyvärr vart min vän Anders sjukskriven så han jobbar inte i kväll.

Ja Ja

                        Hoppas mamma får skoj och inte ramlar över bord.


                        

                                           Peace Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0