Kväll / Mat

När jag kom hem från Västerhaninge blev det mat.

    Visar bilder i 3 steg...



    tomater i botten



     sen över med min obligatoriska broccoli



                    min kycklingsås på!

När maten var intagen vart det bus & lek med Ringo.
Det är så underbart att se dom leka. Dom är helt galna i varann.
Dom var inte stilla på 60 minuter.
Upp & ner i bergen, spring och brottning, badade i bäcken och sprang i all sand i lekparken.

När vi kom hem fick Sune duscha, Ringo är en vit kungspudel och jag överdriver inte om jag säger att hela han var mörkgrå när vi gick hem . Ha Ha Ha.
Sune är helt slut, han ligger och snarkar och pruttar om vartannat. Sune har ätit rått kött idag så han har gaser .

Jag tror han har haft en fin födelsedag.



           Detta fick han av sin moster, boll & ben
                     Tack säger Sune.


Nu är det lite mys och sen i säng / jobb & möte i morgon...

                         God natt / Maria



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod Sune!!

2011-10-02 @ 21:47:37
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Vad gott det såg ut, vill också ha.



And btw, alltid härligt att kolla på tv. :)



Kram!

2011-10-02 @ 22:07:13
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Vad gott det såg ut, vill också ha.



And btw, alltid härligt att kolla på tv. :)



Kram!

2011-10-02 @ 22:07:16
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0