Kvällish...

Jag tog en kvällspromenad men jag blir jämt så jäkla kissnödig så jag var tvungen att gå hemåt tidigare.
Fan oxo.

Nu Kollar jag lite tv och mumsade bär, yogurt och en knäckemacka till kvällsfika.

I morgon ska jag vara ledig för det kommer hantverkare hit under dagen, Dom ska stänga av vattnet mellan 8-17
Jag ska få nya duschslangar, kranar och kökskranar mm.

Sen blir det hundträff i morgon fm. Kul.....

                                                        Nu säger jag Natti Natti / Maria
                         
                        


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Tack så mycket!

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag det inte har med operationen att göra.

Fick prognosen förkylning/ansträngningsastma när jag var yngre och den vart bättre med åren, så doktorn ansåg att jag inte behövde någon mer medicin OM det inte skulle bli värre. Det blev bra, men sen när jag blev förkyld cirka en gång om året så blev hostan och allting bara värre.



Så jag tror det är den som börjat spöka igen, för har pratat med min mamma och hon säger att det var exakt likadant när jag var liten.. Jag spydde, hostade, kunde inte sova om nätterna.. Och blev förkyld stup i kvarten, tills jag fick medicin för det..

2011-10-31 @ 22:17:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0