Magcrasch...

När jag var på promenaden så kände jag att min mage fick spunk igen...
skyndade mig hem...

Nu har jag haft/har värsta smärtorna och det är piss jobbigt.
Blir så matt & slö.... skit oxo.

I dag ska max laga middagen..... Han önskade sig Falukorv + makaroner....
I  morgon har Kalle önskat sig kycklingpasta......

Det är skönt när barnen har önskemål då mina ideer på mat är usla just nu.
ska bli skoj att få min kokbok jag vann häromdagen på en bloggtävling.

A jag ska kanske fixa en äppelpaj oxo om jag pallar, lite gott en lördagkväll.

            

              Ha det bäst / Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Krya på dig Maria! Det är så jobbigt när magen pajjar. :(



Kul att du vann en kokbok iall fall. =)



Kram

2011-10-01 @ 18:11:36
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0