Nybadad!

Vi har varit ute mellan 9-11, Vi har träffat Audir & Ringo. Vi har tagit en promenad och vi har varit i centrum & postat ett paket.

När vi kom hem så fick Sune en skön dusch.. Nu är han helgfin och luktar underbart.

Han är dödstrött och jag var hungrig.

                                 Min lunch blev 2 kokta ägg och en rostad smörgås.

Så himla gott...

Jag hade gärna ätit 4 rostade mackor.



Här kommer bild på min nybadade gris.

                                Älskar hans M på nosen, Maria & matte & mammma..


                             

                                  Nu ligger jag & snusar på hans päls.

  Trevlig helg / Maria




Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hehe vad coolt med Sunes M!! :)

Det såg jag inte förräns nu faktiskt.



Ha en fortsatt bra Fredag. Kram

2011-10-14 @ 17:08:51
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Åh, det är så mysigt med nyduschade hundar. Kalle fick också duscha idag. :) Tyvärr får man inte tvätta han så ofta för att pälsen blir så mjuk.



Hoppas att du får en trevlig helg! :)



Kramar!

2011-10-14 @ 19:53:44
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0