Onsdag & väder surr.

I dag blir det jobb ute  / Ett nytt hembesök. Vägarna tar mig ner till Nynäshamn igen.

I morgon Torsdag har jag möte i Huddinge och sen ska jag luncha med kompisar.
Fredag: Inga planer
Lördag:Tjejmiddag med Blondie, Gunne & Kia i Farsta. Mycket kul att få träffa galningarna igen...HAHAH

I morgon ska vi få skitväder (regn&rusk) och på Fredag kommer årets första snö in i Norr.
Nu börjar det närma sig.

Jag tror vi hade snö här i slutet av Oktober förra året.

  Ja Ja , nu ska jag fixa lite / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sv; okej, när fick du reda på att du hade dyslexi och vad gjorde du för tester för att få reda på det? :)



Kramar!

2011-10-05 @ 14:19:15
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Då fyller dom nästan år på samma dag, vad coolt! :D Åh vad gulligt,bara ett år!! :)

2011-10-05 @ 14:20:29
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0