Smink!

I går fick jag ju smink av min älskling.

Ett nytt märke.



   Detta är en del av vad jag fick.

1) Ögonpenna i jättefin glittergrå
2) foundation & puder i ett
3) foundation
4) Mascara  svart



    Fin ask



                               När man öppnar!
Man viker upp en plastbicka med svampen. super duper


Det vart lite annat smått & gott som jag fick... Tack Älskling

Jag har även en annan foundation som Pamela tipsade om

                          Behaglig och lättanvänd.


                       
                              Tack....

Till saken hör att jag sällan sminkar mig till vardags, mest ögon.
Men i morgon ska vi bort så då ska jag kleta in ansiktet lite grann.

                    Bye Bye





Kommentarer
Postat av: Jenni

Allt smink du lagt upp bilder på är superbra. Jag älskar den där foundationen från Maybelline :) och Nouba är ett jättebra märke :). Trevlig kväll :)

2011-10-08 @ 17:47:57
URL: http://jennisfamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0