Sommarn = Ut

Min hall är/var full med kläder, Det hänger jackor överallt. Ser ut som ett omklädningsrum.

Nu  fick jag ett ryck och hängde undan alla sommarjackor men istället för att det blev  tomt & fint vart det fint & trångt.

Nu åkte alla vinterjackor fram + mössor & halsdukar.

Ordning & reda.

Jag kunde inte sluta där,  utan jag  började även i min egna garderob .

Alla sommarkläder kom upp på hyllan i garderoben och höst/vinter kläder längst fram. Min garderob vart typ tom efter .

Nu skulle det vara kul & shoppa lite nytt , men icke sa nicke...  Där säger plånboken NEJ!

Jag har typ pysslat med något hela dan, vid halv 5 så gick jag ut med Sune, Spyke & Sofie..



      


      Grabbarna



                       Vacker som en prins


Avslutar inlägget med min middag!

Tacorester & massa grönsaker, No Bread....



           Det var faktiskt inte så jättegott!

Men jag är mätt & nöjd....

                       Kram Maria




Kommentarer
Postat av: Jenni

Mumsigt! Dock skippar jag alltid osten och tar brödet istället. Och så tar jag alltid mindre köttfärs och mer grönsaker (förut tog jag mycket köttfärs och lite grönsaker)



Svar på din fråga; jag åt glass ca 2-3 ggr i veckan ibland. Dock syns det på vågen. Ju mer man unnar sig, desto mindre går man ner. Så jag känner mig inte så sugen på sånt längre nu när jag gått ner så mycket :p

2011-10-16 @ 21:16:09
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0